Kesibukan Melanda


Tarikh Hari ini : 29 MAC 2013

Rasanya agak lama jugak aku tak luangkan masa dalam blog kesayangan aku ni.
Maklumlah, ini semua angkara ASSIGNMENT yang sangat2 menyayangi aku sehingga dia tidak mahu berpisah dengan aku.
Hahahahaha!!

Bunyinya agak poyo jugak.

Nevermind, Hmmmmm..
apa aku nak story ek?
hmmmmmamamamammm..

. . .  L O A D I N G . . . 

. . . . . . . . . .L O A D I N G . . . . . . . . . . . 

L
O
A
D
I
N
G
.
.

Okay, aku tak tahu nak cerita apa dalam blog ni.
hahahaha!!
















Tudiaaaaaaaaa.....
Nampak tak KERAJINAN di situ??
KERAJINAN bergambar!!!
Hahahahaha..

Ni semua kes terlalu bosan dan stress lah ni..
Sebab tu jadi sebegini rupa..
Gambar pun agak tk jelas..
Maklumlah, guna kamera laptop je...
Aku tak guna kamera mahal2 ni.. (belum berkemampuan)
hehehehe..

Ada sesiapa nak hadiahkan kamera utk aku tk???
Heeeeeeeeeee...
:D

Ok lah.. 
Nothing to say,Haha...  :p
 Salam.. ^_^

Share:

0 Mendoakan Saya Berjaya