Depressed


Tarikh Hari Ini : 27 November 2013

Macam biasa, aku akan kata benda yang sama.. "dah lama tak luangkan masa dengan blog kesayangan" bla... blaaa.. blaaaa...
Ok, tengok tajuk.. nampak?
Yessss.. Aku tertekan!!! Aku rasa macam keadaan sekeliling ni langsung tak memahami aku..
Tidak sama sekali!!!

Hanya sorang je yang faham aku, MAMA..
Mama aku.. Terima Kasih mama :'(

Aku betul2 tertekan dengan keadaan yang menekankan diri aku. (eh? betul ke ayat aku ni?)
 Kenapa orang lain tak pernah nak faham aku??
Dan.... mereka meminta agar diri mereka difahami.. Why????
Kenapa orang lain tak boleh nak faham aku macam aku faham orang lain??

Is that fair??? :'(

People, Plant, Cats, Dogs, Squirrels, Frogs, Fishes, Door, Bed, Pillow, Blanket !!!
Please understand me!!!!!

I don't want to be like this.....!!!

Aku kecewa sangat :'(




Share:

0 Mendoakan Saya Berjaya