Kejamnya aku...


Tarikh Hari ini : 2 Disember 2013

Cuti ni biasalah kan.. Ramai yang buat hal masing2.. Ada yang bercuti, study, SPM (oupss) hehe, lepak2 kat rumah je dan jadi bibik sepenuh masa macam aku.. hahaa..

So, bila dah free ni, tiba2 je aku rasa tangan dan jari2 aku ni macam rajin je untuk menaip beratus2 patah perkataan dalam blog aku ni.. (beratus2 lah sangat)

Padahal... aku bukannya suka taip panjang2 sebab aku sendiri tak suka baca benda yg panjang2 ni.. Pening kepala..

Topik hari ni pasal " kejamnya aku "

Kenapa aku kata camtu.. yelah.. 
bila kita tanya sesuatu kat kawan kita, mesti kita mengharapkan suatu respon yang positif dan membina kan?
Haaaa... haritu aku ada dapat 1 soalan ni drpd kenalan aku.. Kenalan aku tu tanya camni..


"Apa yang aku nak buat ni?? Aku dah ada makwe.. makwe aku tu sekarang dah jarang2 bersama dgn aku dan kadang2 hambar je dengan aku bila mesej atau call pun kejap2 kata ada hal pastu ditambah lgi dgn pelbagai alasan yg diberi tapi dalam masa yang sama, ada 2 atau 3 orang lain lagi yang mengharap kat aku.. Dia ambik berat pasal aku, pesan itu ini, diorang seolah2 jaga diri aku ni lebih baik drpd makwe aku sendiri "

Jawapan aku :

Kau clash je lah..

Ok dah.. 

tu je aku nak cerita .. bye...

#$%^&*$%#*

What??!!! sikit?? memang pun~~~
Aku laparlah.. nak makan.. hahaha..
bye... :D


p/s : aku malas nak fikir sebab aku malas nak fikir lah.. haha.. sorry kawan :p

Share:

0 Mendoakan Saya Berjaya