What ?!!


Tarikh Hari ini : 4 Mac 2014

Haaaaa... ko tengok.. dah masuk bulan 3 , 2014 baru lah aku rajinkan diri untuk update blog aku ni haaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Setelah diri ini dikecewakan.. Ditinggalkan... 
Hati ini dihancurkan begitu saja!!! Retak!!! remuk!!!! Gelisahhhh!!!
Arggghhhhhhhhhhhhhh!!
Mengapaaaaaaa?????!!!!!!!!!!!!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *jerit kat atas katil dorm...*

Ohhh so sad..... Sedih kan cerita aku ni?
Dah macam sinetron pulak :p

Ok lah.. setelah kejadian di mana diri ini ditinggalkan oleh si jejaka pujaan hati yang di HORMATI itu, aku terus menghilangkan diri dan tak muncul2 lagi di BLOG ini..... cewahh
macamlah aku ni hari2 update blog . hikhik.

Sejak kejadian tragis itu, aku tidak lagi bercinta dengan mana2 lagi lelaki di dunia ini..
Ish.. ish.. ishhhhh..

What?? You ask me why??

Why you want to know ha? :p
ok merepek.. hahaha

Lalala dingdangding..
I have to go.. daaa~~~


Share:

0 Mendoakan Saya Berjaya