Evince Ideas (Sponsor)


Tarikh hari ini : 17 Mei 2015

Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat Ilahi kerana hari ini hati saya telah terbuka untuk menaip sebuah entry baru. Yang sebenarnya saya dah lama tak update apa2 entry wahahahahaha..
Ok tak kelakar.

Maklumlah.. saya ni bukan rajin sangat online laman sosial ni (cewahh)
Twitter, facebook dan blog memang jarang sgt on sebab kena guna laptop kalau nak update dengan selesa walaupun boleh je update guna fon.

Yang selalu on cuma whatsapp, instagram dan wechat sahaja sebab semua aplikasi tu boleh on guna fon sahaja.

Tapi tak apa.. itu semua bukan satu masalah yang besar. Heeeeeeee

Hari ni saya nak memperkenalkan sebuah produk baru dari Evince Ideas.
Produk ini merupakan produk sulung bagi Evince Ideas
Rasanya memang ramai dah kenal dengan handsock terkini yag ada lace tu kan??
Haaaa.. itulah juga yang Evince Ideas ada..

Setakat ini Evince Ideas belum pasarkan secara besar-besaran lagi. Hanya pasaran kecil-kecilan sahaja. Tapi, Evince Ideas dah bersetuju untuk jadi sponsor kepada contest yang dibuat oleh Syahirah Valiant 

Jadi kepada sesiapa yang berminat boleh lah join contest tersebut. Manalah tahu kalau anda adalah orang yang bertuah untuk dapat produk kami.

Handsock Lace (Soft Pink)

In Shaa Allah untuk entry akan datang, kalau ada kelapangan masa saya akan post lebih banyak lagi  tentang produk yang Evince Ideas ada. Tapi buat masa sekarang, rebutlah peluang yang ada ini untuk mendapatkan produk pertama kami secara percuma dari blog Cik Syahirah Valiant

Sekian wassalam..



Share:

5 Mendoakan Saya Berjaya

  1. terima kasih sebab sudi sponsor.. hehehe :D

    ReplyDelete
  2. CN follow sini 112 dari segmen : http://www.cekgunorazimah.com/2015/05/Contest-Saya-Nak-Hadiah.html

    ReplyDelete
  3. canti handsock tu..kaler pink..my peberet

    follower ke 117..jemput singgah ke blog Yumida & follow back klo sudi
    http://umikasum.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Salam ..Kak Lya singgah dan follow sini ..Jom singgah blog Kak Lya www.akifimtiyaz.com

    ReplyDelete
  5. Terima kasih sebab sudi follow :)

    ReplyDelete