Happy Thursday

Greeting Text

Tarikh Harini : 7 Jun 2012


Alhamdulillah, Allah masih memberi nyawa kepada aku untuk terus hidup. Bersyukur kepada Allah!!
Harini aku "BRUNCH" Nesvita Honey!!

Sedap.. Lega rasanya dpt telan Nesvita tu setelah perut aku ni penat buat Konsert Percuma!!
Hmm, Apa lagi nak cerita ek??


Oh!! ok, semalam aku gi "English Tuition"
Memang Gempak!!

Cikgu aku sampai pening kepala. sampai dia cakap 
" Macammana saya nak ajar awak ni?? Awak ni basic pun tak lepas lagi.. PMR lagi beberapa bulan ni"

hehehehe, 
Actually, aku agak kurang mahir tentang grammer ni.
Aku faham "ENGLISH"
Tapi Grammer tu berterabur sikit la. (sikit ke??)

Tapi takpe.. Tak mahir sekarang, kita masih boleh memperbaikinya lagi kan??
Aku akan cuba memperbaikinya lagi!!

GO IZZATI!! GO!! GO!!!
amboi... hahaha!!

ok lah.. nak Lunch ni..

Wassalam  ^_^


Share:

0 Mendoakan Saya Berjaya