PMR TRIAL



Tarikh Hari ini : 14 Ogos 2012


Huhuhu.. aku rindu sangat2 dengan Blog kesayangan aku ni!!! miss u, miss u, miss u  *muuahhhh!!
( The expensive kiss for my lovely blog )

Ok, kembali kepada topik utama >> PMR TRIAL / PERCUBAAN PMR <<




OME!!
Sekarang ni, aku dapat straight... (yippiieee)
yeahhh!! straight result..  :D
Sangat membanggakan.. aku bangga sangat2..
Aku harap, aku dapat dan mampu mempertingkatkan lagi prestasi aku..
Aku bersyukur dengan result aku..
Tapi aku masih belum berpuas hati dengan result aku!!!

AKU DAPAT STRAIGHT B!!!

huaaahhhhh!! *ok, tak sedih pun.

Nevermind.. itu bukan bermakna aku tak boleh berjaya waktu PMR nanti..
aku yakin BOLEH!!
heheheheheh  --> *overnye aku ni.  =='

Haritu, exam math.. Paper 1 sangatlah payah (bagi aku lah) dan tak cukup masa sebab kiteorang mula EXAM lambat sikit disebabkan masalah2 tertentu. 

Tapi paper 2, Alhamdulillah.. aku boleh jawab dengan tenang.. (tenang je bukan senang ok??)





Tak ape lah.. apa2 pun, aku akan polish lagi otak aku ni..
Aku akan usaha lebih lagi.. agar aku mampu mencapai straight A..
serta, mampu membanggakan diri sendiri ( bukan riak) , membanggakan ibubapa dan keluarga.  :)
I'll try it.



gambar ni ambik kt blog org lain --> SINI


Okaylah, aku nak buat kerja lain ni..
Sampai sini sajalah cerita pendek yg mampu aku kongsikan bersama korang yg baca blog aku yg tak seberapa ni..



Mulakan Hari Anda Dengan SENYUMAN  :)




Share:

0 Mendoakan Saya Berjaya