A Dream

             Greeting Text

Tarikh Harini : 27 may 2012


      Dah lama tak post something dalam blog nih... Blog ni dah bersawang.. Rindu jugak nak berblogging ni, dah lama tak tengok apa yang dah terjadi dekat blog ni.. Maklumlah kerja sekolah bertimbun-timbun, itupun belum tentu siap.. Folio berlambak-lambak. Hantar pun lambat sebab haritu zati sakit, 2 minggu tak datang sekolah weyhhh!! lgipun kadang2 tu bila nak bukak blog je, rasa malas yg 'teramat sangat' telah menguasai diri ini.. Dan harini lah penamatnya!! zati baru rasa rajin SIKIT nak berblogging.


      "A Dream" merupakan tajuk entry zati pada harini..


Suatu Impian, impian yang ingin dicapai suatu hari nanti.. Impian yang tiada siapa ketahui apa yang ingin dicapai oleh 'Izzati Iszan'  ..

Impian zati ada banyaaaaakkk sangat2.. Tapi salah satu daripada banyak2 impian tu, zati nak ia tercapai dengan sempurna serta dengan Izin Allah S.W.T.

Setiap hari zati akan tertanya-tanya didalam hati.. adakah impian itu akan tercapai atau sebaliknya?? Zati berdoa agar impian itu akan tercapai dan zati akan menjalani sebuah kehidupan dengan bahagia satu hari nanti, InsyaAllah..



Alamak, zati dah mula hilang idea nak diceritakan lah..  :p
hewhew..
ok, see you later.. daa~
Wassalam..

Share:

0 Mendoakan Saya Berjaya