Happy Wednesday!!

          Greeting Text

Tarikh Harini : 6 Jun 2012

 

       Harini hari Rabu. Smile!!! Hah!! ada yang monyok tu!! SMILE PLEASE!!  :)
Jangan biarkan kesedihan melanda dirimu kawan-kawan..

      Sebenarnya aku tak tau nak post apa harini. Tapi, hati ni *memberontak* wah!! hahaha
ok2, hati ni memberontak dan memaksa aku untuk menulis entry baru dalam blog ni..

      Sekarang tengah syok2 dengar lagu dalam blog. Tajuk " Taubat Seorang Hamba"
aku rasa tenang dan agak sebak bila dengar lagu ni. Bila membayangkan dosa2 yang telah aku lakukan diatas muka bumi ini.. Tak dapat nak gambarkan apa kesalahan yang sengaja atau tidak disengajakan yang telah aku lakukan.

      Ok, now aku nak PROMOTE blog ni.. Korang yang setia membaca blog aku ni, Singgahlah baca blog AHLI  EVINCE  yang lain..  --> Izzah EvinceNiesa Evince , Syafiqah Evince , Anise Evince , Syifa Evince , Wanie Evince

Ok lah.. itu jerrr..

Wassalam..  ^_^

Share:

0 Mendoakan Saya Berjaya