Serabut + Bosan


Tarikh Hari Ini : 16 Oktober 2012
Rasanya masih tak terlewat lagi untuk mengucapkan 
TAHNIAH KEPADA SEMUA PELAJAR PMR 2012 
yang telah berjaya menghabiskan PMR dgn jayanya.
Semoga memperolehi keputusan yang cemerlang,InsyaAllah..

Hari ini cuti. *BOSAN*

Serabutnya fikiran aq!!! tak tau nak buat apa!!




Aq geram ni!! 
PMR dah habis tapi bosan pulak!
Tension aq memikirkan apa yg patut aq buat.



Arrgghhhhhhhhh!!!!
Memang bosan dan tak tau nak buat apa..
Yela.. bila dah bosan termenung tu adalah perkara "normal" kan??

So, aku termenung lah..
Termenung pada skrin Laptop.  :P
Actually, aku ada kerja..

Aq kena edit blog seseorang tapi sekarang aq kena prepare macam2.
Yela, kita mesti nk pastikan blog yg diedit tu kemas, cantik dan sempurna kn??
Okaylah, teringat psal kerja tu, aku dah tahu apa yg aku kena buat sekarang..

Chau dlu.. Wassalam..  :)

XOXO!!

Share:

0 Mendoakan Saya Berjaya