Hati yang Hancur


Tarikh Hari ini : 22 November 2012

Dah lama aku tak luangkan masa untuk Blog Kesayangan aku ni.
RINDU!!!
Nmpak tk gmbr yg ada kt atas ni??
Itulah takdir yg berlaku pada diri aku skrg ni..
Kesunyian!!!

Actually, aku tak suka nak cerita pasal sedih2 kat sini..
Tapi, disebabkan inilah masalah yg aku alami, aku nak cerita jgak.
"Hati aku ni terluka disebabkan oleh seseorang yg aku syg tapi dia tak hargai syg aku padanya."
(Geli pulak tgk ayat atas ni :p )


Ok lah.. straight to the point je lah.

Sejak hati aku dipermainankan dgn permainan "stupid" seorang lelaki,
AKU DAH TAWAR HATI DENGAN SEMUA LELAKI.
Bukan itu sahaja, Aku dah tak berminat utk bercerita,mendengar cerita atau menonton filem yang berkaitan dengan CINTA.

Hati aku ni dah hancur setelah dicincang lumat oleh permainan seorang lelaki yg aku "SAYANG"
Oleh sebab itu, tak ada lagi hati buat orang seterusnya utk menetap dalam hati aku ni.
AKU MEMANG DAH TAK SUDI PUN TERIMA LELAKI UNTUK MENETAP DI DALAM HATI AKU NI!


Hati aku dah terkunci rapat dan aku akan pastikan tak ada sesiapa yang berani masuk kedalamnya lagi.
Terima kasihlah wahai SANG PENCINTA yang telah melukai hati aku ni.
Mungkin kau pun tak tau apa salah kau pada aku kan??
Ok, aku boleh jelaskan...



"Kadang-kadang, kau kena fikir dulu sebelum bercakap dan bertindak. Hati orang ni tak sama. Kalau rasa dah tak nak, jgn seksa hati org.. Klau dh tk nk,kau boleh berterus terang dkt aku. Bukan main tinggal je. Buat aku tercari-cari,tertunggu-tunggu dan terkontang-kanting sorang2. Dah lah kita ni berjauhan, susah nak contact kau. Kau tau tk macam mana rasanya dibuat seperti itu??? SAKIT DAN PERIT TAU TAK??!! Aku ni bukan barang permainan yang kau boleh beli kat TESCO, JUSCO atau THE STORE"



Arrgghh!! Aku dah habis kata-kata. sekian, wassalam.  :'(


Share:

0 Mendoakan Saya Berjaya