Wajah baru


Alhamdulillah... Izzati Syahirah come back!!!

Wahh lama betul zati tak menaip. Rindu sangat sebenarnya. Kesibukan dan kekangan masa membuatkan zati langsung takde idea untuk menaip dalam blog ni. Bila nak "come back" ni mestilah kita kena kembali dengan sesuatu yang baru..

Biasanya kalau kita cuti laaamaa, apa yang akan kita buat bila nak berhadapan dengan orang semula? Ya, mestilah kita akan mulakan dengan mengubah mind set kita yang lama tu kepada mind set yang baru, semangat baru, azam baru, baju baru, kasut baru, minyak wangi pun nak beli baru (nak bau lain la katakan)

Nampak tak??

Haaaa.. gitulah.. Jadi, zati kembali menaip dengan mengubah wajah baru blog zati ni :)

Zati menggunakan khidmat kreatif kawan baik zati, my best friend ever iaitu Syahirah Valiant untuk edit secara keseluruhan blog zati yang kiut miut ni.. 

Seriously zati sangat berpuas hati dengan servis dia.. Zati panggil dia 'kakak' sebab dia mcm kakak2 sgt.. I like.. Nak manja2 dengan dia pun tak kekok sebab itu memang perkara biasa.. hihihihii..

Thanks kakak sebab edit blog kita.. Kita suka sgt.. muahh muahh

Ok kalau korang perlukan servis yang sama, boleh lah kunjungi blog Syahirah Valiant dan contact beliau secara direct sebab dekat blog tu korang boleh dapat nombor telefon hakak manis tu sekali..☺☺☺



Share:

2 Mendoakan Saya Berjaya

  1. wahh terbaik.. tak sabar nak jadi pembaca setia zati.. hehe

    ReplyDelete