Ibu


Tarikh Hari Ini : 21 November 2014

Tenn tennnn..Lama jugak aku tak update apa2 kat blog ni.. So now aku ada bawak buah tangan untuk anda pembaca setia blog saya.. Ecehhh ada ke?? Kahkahkah.. Syok sendiri..

Well, nak buat camne kan.. perasan bebenor aku ni..
Btw, nikmatilah lagu yang sangat syahdu ni.. Sedih juga kalau dihayati liriknya sepenuh hati..
Seriously memang boleh menangis..

Tapi tak tau lah korang nangis ke idok.. Kalau tak nangis, eepppp mana boleh tak nangis!! 
Mesti nangis!!
Sape tak nangis, berdiri atas kerusi... denda ni!!

Hehehehe.. Ok lah.. The song by New Sakha and the title is Ibu.

Artist: Sakha
Album: New-Sakha
Genre: World

Sebening titisan embun pagi...
Secerah sinarnya mentari...
Bilaku tatap wajahmu oh ibu...
Ada kehangatan didalam hatiku...


Air wudhu' selalu membasahimu...
Ayat suci selalu dikumandangkan...
Suaramu penuh keluh dan kesah...
Berdoa untuk putra putrinya...


(Chorus)

Oh ibuku...
Engkaulah wanita...
Yang ku cinta selama hidupku...
Maafkan anakmu bila ada salah...
Pengorbananmu tanpa balas jasa...

Ya Allah ampuni dosanya...
Sayangilah dia seperti menyayangiku...
Berilah dia kebahagiaan...
Di dunia juga diakhirat...

Share:

0 Mendoakan Saya Berjaya