Mr. Like


Tarikh hari ini : 14 Disember 2012

Hey buddyz,
Hari ini aku tak tau nak buat apa kat rumah.
Seriusly bosan !
So, aku layan lah movie yang best2.

Oh yeahh ! Actually, aku tak ada topik yang nak dikongsikan pun.
Tapi, tiba-tiba aku teringat kepada seorang kawan aku ni.
Dia memang kawan baik aku sejak sekolah rendah lagi.
Kami selalu berbual, berkongsi cerita suka dan duka dan berkongsi minat bersama-sama.

Yes.. He is my Bestfriend !
Haaaa... tu dia.. 
nampak tak "He" dalam ayat aku tu??

Absolutely!!
Dia seorang Lelaki .
Lelaki Melayu.
Bukan CINA dan juga India.

Actually, aku cuma nak 'story ' yang dia ni aku gelarkan sebagai " Mr. Like "
sebab dia suka sangat LIKE apa sahaja status org.
Itulah hobinya sepanjang dia menggunakan Facebook ni. Hahahaha !



Itulah gambar Jejaka Terhangat masa kini !


Inilah orangnya.
Inilah orang yang suka sangat LIKE, LIKE dan LIKE !!

Tapi, aku 'respect' dia sebab dia tidak pernah mengenal erti penat untuk melakukan apa sahaja yang hendak dilakukannya termasuklah mengLIKE status orang.
 *Tabik Spring*

Jangan marah ye Mr. Like??
This Entry is special for you!
Hahahaha!!

Okay buddyz,
Smile! 
Wassalam,
XOXO!!

Share:

0 Mendoakan Saya Berjaya