To Mr. Whatever



Tarikh Hari ini : 12 Disember 2012 ( 12.12.12 )




Huwaaahhh!!
Hey buddyz..
Nak tau tak?? nak tau tak???
Malam ni aku kena cuci dengan mama..
Hehehe..

Nak tau sebab apa??
Mama kata, aku tak pandai jaga hati Mr. Whatever aku tu lah.

Mr. Whatever tu siapa??
Lohhh, dia tu lah yang aku dok syok sangat bercerita
yang aku geram dengan dia lah, apa lah.
Huhuhu.. 

Okay, finally.. aku mengalah.
Memang aku yang salah.
Tak matang.
Kebudak-budakan.
dan macam-macam lagi.

"Thanks my love mum
sebab dah menyedarkan anakmu tentang kecuaianku dalam bergaul."

Aku akan "TAKE NOTE" dengan apa yang mama dah pesan kat aku.
After this, aku akan cuba belajar memahami hati orang.
Sorry To Mr. Whatever.

I really sorry to you.
Harap awak maafkan kesilapan saya dalam menilai diri awak.
Saya tau awak dah banyak sabar dengan saya.
Tentang salah awak tu, tak apa lah.

Saya dah maafkan awak.
Bukan awak je yang salah, saya pun salah juga.

I really sorry, okay??
Thanks a lot to my mum.
I Love you darling (my mum)
Hopefully you can forgive me.

Daa~~
XOXO !!
Wassalam.

Share:

0 Mendoakan Saya Berjaya