Tersentuh



Tarikh Hari Ini : 21 September 2013


Tersentuh? Kenapa??
Tajuk 'entry' aku tu mesti membuatkan orang yang membaca ni tertanya-tanya..
Kalau tak, buat apa orang tu baca kan?? :p
Actually, aku rasa tersentuh sangat bila mendengar lagu 'Menanti di Barzakh' ni..
Lagu apa??? MENANTI DI BARZAKH..
Yang mana?? yang sedang berputar dlm blog aku ni lahhhhhh...
(Itu pun kalau komputer korang ada speaker lahh)  hahahahahahaha :p
Abaikan ayatku yang 'annoying' tu.. Annoying kan??
Berbalik kepada topik tadi.... memang tersentuh sangat...
Bila hayati liriknya betul2, dengar alunan suara yang vokalis tu alunkan.
Rasa meremang bulu roma ni.. Terasa yang kematian itu semakin menghampiri kita. Allah..
Lagu ni mampu menginsafkan hati kita yang mendengarnya..

Ok dah, tu je ceritanya...
Apa?? Sikit sangat??
Memanglah....
Aku mana suka taip panjang2 ni.. (Tak de idea)
Lagipun kalau aku taip panjang2, nanti orang boring nak baca...
Dah la aku ni suka sangat merepek.. (SEDAR PUN ! ) hehehehe
Nanti tgk huruf dan perkataan yang panjang2 je, dah berpinar-pinar mata pastu pitam.. hahahahaha

Ok, sebelum aku mengakhiri topik ni, Aku nak share sikit... Hari ni birthday adik aku, Irfan yang ke 7 tahun...
Happy Birthday my beloved youngest brother!!!
I love you.. muahh muahhhhh muahhh..
Haaaaaaaaaaaa... over dah aku ni..

Daa~~~

Share:

0 Mendoakan Saya Berjaya